onsdag 16 september 2009

Våra slavars viktkamps blogg...

Ja nu är det dax för våra slavar här hemma och börja blogga med aftonbladet och viktklubb i en kamp mot övervikts kilona. Så vill ni följa och heja på dom så hittar ni bloggen här. http://blogg.aftonbladet.se/viktkampen


Annars är det full rulle här hemma i katteriet och vi måste ju berätta att nu har vi fått nytillskott av 5 små söta lurvisar, men dom är himla tråkiga bara sover och äter hela tiden...

Tass; Jamis & Kramis från Säveligan

5 kommentarer:

brollekatts sa...

Hejja Hejja på er!
Viktklubb är superbra, jag gick ner 8 kg när jag var med där! Det är några år sedan(tyvärr inte nu.....)men jag lagar fortfarande recepten därifrån.
Nu ska jag följa er och era framsteg! Och här kommer riktiga hejjarop till er.

Kram från Lena o grabbarna i uppsala

Mimmi sa...

Snyggt Jobbat !
Tror Ni fixar detta galant, sen kan jag hyra in Er som PT ! =)))
Lycka till nu
KRam Kram Mimmi & CO

Tre katter sa...

Äntligen börjas det!! Så kul!! Stort lycka till från oss också!!
Och grattis till de små trollen!!! :) :)

Kram från Lunden!!

ps. Hajen blev väldigt nyfiken på det där med "dansande kycklingfiléer". Lät hemskt spännande och GOTT! :)

pip och murre sa...

hejsan svejsan!
sökte på "kattbloggar2 på google och hittade hit!

/tass ch svansviftningar på er!

Inkan o Ligan sa...

Lycka till ! :-)