måndag 17 augusti 2009

Hej & Hå......

Har varit lite dåligt med uppdateringar här på bloggen under semester tid för våra slavar har haft fullt upp med renovera här hemma...

Men här kommer lite uppdatering..

Jag Hotch vart på utställning i Varberg och fick en jättebra bedömning men fick se mig slagen av en snygg kille från Tojo Polaris så där blev jag Ex2. Men vi hade en super trevlig dag, träffade många trevliga människor och så såg jag många schyssta brudar också ;-)



Sen när slavarna hade renoverat färdigt skulle det städas och alla altan dynor borstades med diskhandske för vi älskar ju att sova på dom om dagarna så där fanns ju en del hår. Och jag Hotch vart ju mer än gärna med och hjälpte till och stjälpte ner alla dynorna som vart så fint staplade...hihihihihi

Sen sista veckan så fick vi 2 bent besök från Stockholm och dom älskade ju oss pälsklingar så det vart full rulle hela veckan....tur att vi har höga klösträd så vi kunde vila oss imellanåt.


Som tur är så blev det mys ibland på kvällarna och ost och kex det är mumsigt det.

Och "donken" här hemma vaktar jag :-)


Tass & KraMiss Hotchkiss och Säveligan

2 kommentarer:

brollekatts sa...

Så glad att ni är åter!!! Det var en bra uppdatering, och ni ser ut att ha haft det riktigt trevligt.
Och så mycket snyggare "donken"vakt kan man inte ha!
Storkramar till er från Pinkerton med slavar.

Tre katter sa...

Härligt att ni är tillbaka och du är snyggare än någonsin, Hotchisen!
Har du några renoveringstips? Mamsen skall också greja lite i lägenheten och vi är lite oroliga.. :)

Massa kramar från släkt och vänner i Lunden!!