lördag 22 augusti 2009

Hur många bebisar.....

Hur många bebisar tror ni det bor i min mage?

Och jag har fått mig en egen barstol i köket för nu är verkligen min aptit på topp och så här på 48e dagen så har jag gått upp hela 1,2 kilo.

Och efter maten så får man ju se till att tvätta sig ordentligt...

Sen när man är mätt och belåten så är det så härligt att lägga sig ute i gräset och njuta av sol och fågelsång.

Men säg det lugn som varar helt plötsligt så vill min käresta Hotch busa..

Vonnis & Thoddis längtar så tills våra bebisar tittar ut och det blir full rulle med små tassar här i stugan igen.

Tass & Jamiss & KraMiss från Girlie gumman

3 kommentarer:

Majja & Co sa...

Men oj Girli , sicken stor mage du har, Jag Majja gissar på 7 bebbar =), skall bli jättekul å få följa kullen här på Eran fina blogg.
-Du måste vara snäller Hotch mot "älsklingen"
Jam & Nosgos Majja & Co

brollekatts sa...

Fem stycken gissar vi.
MEN hur snygga kommer inte dessa MCO-bebbar att bli!!!!! med tanke på Girli o Hotchen, som är sååå läckra bägge två. Ska bli riktigt spännande att följa dessa.
Storkramar o stortassar till er från brollekattfamiljen.

Tre katter sa...

Åh vad mysigt för er med kattungar igen!
Ingen aning hur många bebbar men skall alltså Hotchen redan bli pappa?? Det var INTE illa!! :)
Skall bli huuuuur spännande som helst!!

Kramelikram!!