måndag 22 juni 2009

Blir det någon frukost eller?

God Morgon på er alla lurvrumpor med tillhörande slavar.

Här sitter jag Hotch the King och bara väntar på att Vonnis skall komma och göra sig några goa mackor, brukar alltid finnas något gott pålägg man kan sno till sig om man är snabb.


Eller man kanske skall prova en annan taktik idag och lägga sig ner och se så där söt och charmig ut..och vem kan motstå mina vackra ögon och min blick, inte min matte iallafall hon kommer garanterat falla som en fura, för jag henne ordentligt virat om mina tassar...Fniss :-)


Tass & Hej Svejs från Säveligan med Hotchkiss vid tangenterna

2 kommentarer:

Majja sa...

Myskillen ....du e så gooooo
Nospuss från Majja

Säveligan sa...

Tack för det allra sötaste syster Majja :-)
NosGos & NosPuss från brorsan