måndag 22 juni 2009

Vad är alla pälsiga karlar?

Jaha här sitter jag och spanar och ropar i högan sky efter någon snygg villig stilig pälsig karl...


Men Hallå vart är alla??.... tycker faktiskt det är lite synd om mig nu....


Och jag har tom varit snäll och uppvaktat Pollux men han bryr sig bara om att leka och gosa med Matte han.


Och Hotchen han är ju fortfarande bara barnet för han fattar ju inte alls vad jag vill....hmmmm

Ja det är som det är...men Vonnis säger det till mig att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Tass & Hej Svejs från Säveligan med Felicia vid tangenterna

2 kommentarer:

brollekatts sa...

Kul att ni börjat blogga.
Och vilken jättefin kattgård ni har(sån skulle vi citykatter säga ja tack till) urhärlig.
Många kramar från Lena o missarna i Uppsala

Säveligan sa...

Ja vi älskar verkligen våran trädgård & det där med blogga är ju jättekul :-)

Tass & Kram från Säveligan