måndag 29 juni 2009

Grillat är Gott....


Här sitter jag Hotch the King och väntar på grillmästaren... Hallåå var är allt gott kött??


Taaaaa Daaaaa.....Där är han ju Thoddan Säves bästa Grill Mästare :-)

Bäst jag lägger mig här vid sidan och ser söt ut och när dom minst anar det slår jag till för jag ÄLSKAR all mat tom broccoli och färskpotatis :-)

Och snabb som sjutton är jag med tassen och ibland lyckas jag sno med mig en saftig Biff och då morrar jag som ett stort Lejon.


Tack och Hej Leverpastej från Hotchkiss

6 kommentarer:

brollekatts sa...

Milda makter vilken frestelse det blev, ser såååå gott ut!!!! Jag förstår att Hotchkiss sitter redo (han är sååå vacker)
Kanske kan få låna grillmästaren hit till Uppsala.......

Många kramar från Lena o missar

Psst, blev väldigt sugen på SW i Nyköping, det skulle vara så jättekul att ses!

Buffe o Vinnie sa...

Hade missat att ni har en blogg, får lägga ett bokmärke så vi kan följa de vackraq katterna!

Hotchkiss är bara sååå läcker! ;)

// Nosbuffaren & Vinnie

Tre katter sa...

Jag brukar morra när jag har vippan i munnen! Man känner sig mycket coolare då :)

Kram från storebror Hajen!

Inkan och Ligan sa...

*mums* Vad gott det ser ut hälsar Ligans Matte. :-)

Catarina sa...

Mums vad gott med grillat !!

Ligans Talesman sa...

hihi Duktig kisse ! :-)