måndag 20 juli 2009

Best in show

Har dröjt lite med att blogga om söndagen för jag och mina slavar har varit trötta efter helgens bravader och Vonnis har tack & lov slutat grina, jag va cool lugn i panelen där det fanns två snygga maine coon brudar så Vonnis & Thoddis fick en glädje chock när dom höjde upp mig och sa att jag blev Best in Show.
Vi hade en super trevlig helg och träffade många goa 2 & 4 beningar och supersnälla perser folk från Quinoa's som hjälpte mig att fixa en plötsligt uppkommande fetsvans.
Blir inte så mycket skrivit idag man här kommer lite blandade foton ifrån helgen :-)
Jamis & Kramis Hotchkiss









6 kommentarer:

Buffe o Vinnie sa...

Stort Grattis till läckra Hotchens BIS! Härligt!

Nosbuffar från oss!

Smokie,Drutten,Rocky & Melly sa...

STORT GRATTIS HOTCHEN <3
Vi visste väl att du skulle gå hela vägen :-)

Majja & Mimmi sa...

Ännu en gång brorsan GRATTIS, du
e sååå stilig och stooor mot lilla mej.
Nosgos Majja ( Matte hälsar till Er alla )

Lena sa...

GRATTIS!
Snygge Hotchen :)
Jag kan riktigt se Yvonne i tårar som kramar livet ur kattsingen ;)

Kram Lena & Dreamboxarna

brollekatts sa...

Jag säger supergrattis igen.
Så roligt att se bilder på snyggaste BIS-Hotchkiss(puss).
Och det är enorm känsla.

Hoppas vi träffas i september!

Kramar till er och en extra stor till Hotchkiss från brorsan Pinkerton

Tre katter sa...

ÅHHH!!! STORT MEGA grattis från oss!! Vad kul att du tog hem det till slut! Men det tvivlade vi inte på! :)

Kram och stass från Zeke, Texas, Hajen och matte