onsdag 8 juli 2009

Men Hallååå.....


Vad är det mitt öga skådar....Kom Stina och kolla...

Vilken orättvisa Pollux får vara ute på framsidan med Vonnis i selen.

Det borde vara jag Hotch som får vara ute med Vonnis efter dagens bilfärd och förnedring hos Vetten där hon skulle känna efter så att mina kulor låg i påsen, och det gjorde dom ju, men mitt chip fick dom allt leta länge för det hade jag gömt ....fniss...och dom hittade det nästan nere vid min navel...Oops.

Nattis, Jamis & KraMiss på er alla

önskar en trött Hotchkiss & Säveliga

3 kommentarer:

brollekatts sa...

Tack för dagens fniss.....det var roligt.

Och det gädjer mig att Hotchens kulor var på plats, så man får se många vackra bebisar inom en snar framtid.

Kram till er alla från brollekattfamiljen

Inkan och Ligan sa...

Stackars stackars dig. :-(

Tre katter sa...

Du är väl för söt, goding!! ♥

Kram från oss alla!!