torsdag 16 juli 2009

Jag kan nått som inte ni kan.....


Gör om det här ni som kan...haha...

Idag så har jag blivit badad och fönad, för i helgen är det utställning och vill man vara fin så får man lida pin säger Vonnis men jag är ju så duktig när det gäller badningen, men fönen är jag ju inte vän med direkt så där blir det en del fight, men jag börjar faktiskt vänja mig lite nu... är så bra när Vonnis fick tips av Hajens matte att man kan föna i ett litet rum så jag kan springa runt som jag vill...och givetvis så skall ju Vonnis väjla våran ytte pytte lilla gästtoalett, men där kan jag ju lägga mig i handfatet så det är OK.*muttrar*

Men nu ligger jag trött och nybadad och försöker vila upp mig inför morgondagens bilfärd ner till utställningen i Osby.

Så mina vänner håll era tassar för att det går bra för mig där nere i Skåne land.
Tass, Jamis & KraMiss Hotchkiss

2 kommentarer:

Smokie,Drutten,Rocky& Melly sa...

Herre jisses viken skön stil du ligger inne med....du ser ju ut som en riktig playboy i en jacuzzi när du posar så skönt i handfatet.
Det där med bad och fön är väl ändå onödigt när man är naturligt snygg, eller hur? Men sånt fattar inte våra slavar tydligen......
Fast vi önskar dig LYCKA TILL där nere i Skåneland :-)

brollekatts sa...

Säger detsamma: Vilken underbar stil du har Hotchkiss, och värsta lyxbadet....jag gillar inte heller fönen (ska be matte prova Hajens mattes tips)
Lycka till på utställningen! Här hemma håller vi tassar och tummar.....och vi VET att det går kanonbra!
Lyckatill kramar från Pinkerton&Co i Uppsala