fredag 17 juli 2009

Osby here I come...


Efter 3 timmars lång bilfärd så är vi äntligen framme vid Stora Hotellet i Osby, och jag känner mig inte alls hemma, utan jag ville utforska under sängarna först och gissa vad.... till Vonnis & Thoddis fasa så agerade min välpälsade svans någon typ av damvippa där under och hokus pokus så hade min svans antagit en helt annan ljusgrå färg.

Så Thoddis fick springa ner till receptionen och be någon komma hit med en dammsugare för så här kan vi ju inte ha det jag som skall på utställning i morgon.
Annars är hotellrummet jättefint med många stora fönster och vi har hörnbalkongen längs upp som ni kan se på bild, men Vonnis och Thoddis vågar inte ha mig där ute för jag kan ju ramla ner så jag får nöja mig med att ligga här i fönstret och spana och här finns det mycket och titta på och sååååååå många tåg som passerar.

Och nattduks borden ja dom funkar ju också att ligga och softa på..

Jamis & KraMIss från Hotchkiss

2 kommentarer:

brollekatts sa...

Hallå där i Osby! Hotellrummet ser fint ut(förutom dammet då)! Och det är så roligt att följa er....bra matte Vonnis. Och vi ser fram mot resultaten, håller naturligtvis tummar o tassar. (vi hade gärna varit med) men det är lite för långt bort.
Och jättefin i pälsen är du Hotchkiss.
Lillbrorsan skickar stora lyckotassar till dig!
Kramar till er alla från Pinkerton &Co i Uppsala

Tre katter sa...

Du är ju så läcker gubben så man smäller av! :)
Lycka till nu! Vi håller tummar och tassar hårt för dig, snygging!!

Hälsa din mams och paps också!!
//Tre katter med matte